sannaa, -

hejhejhejheeej, hemskt mycket heej!

godmorgon alla sötnosar, och alla mindre söta människor också!:)
omg, är det är helt ooootroligt skönt med sovmorgon?! i love it! kl 11 börjar vi, och hör och häpna: JAG OCH MIN ÄLSKIPÄLSK SLUTAR HALV ETT! :D awsome!

så eftersom jag har lite tid över nu, tänkte jag lägga in en bild på mina finaste ägodelar (förutom min råsa plattång, kan lägga ut en bild på den efter skolan!). de är råsa, och helt ooootroligt söwta! :D myws är dem<3
Råsa och Rosa
Råsa och Rosa heter dem! Råsa till vänster efter färgen Råsa och Rosa efter Rosa i filmen Rosa :D (uttalas som ROS - och sen ett A på slutet:D). Så jag har döpt dem efter min favorit färg och en av mina favoritfilmer!:)

ajah, nu måste jag sminka mig. det tar ju ändå 30 minuter liksom.. och sedan håret, och klääder! vad ska jag ha på mig idag?! omg, nu fick jag bråttom mina älskling! vi hörs lite senare då ni får se min råsa plattång! :)

PUSSIZ OCH KRAMIZ!<3

// - Sanna; myws till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0