sannaa,-

hej igen sötnowsar! :)
idag har jag roat mig med att gå på stan med mina älsklingar! fick ovanligt lite inhandlat, men det beror väl på att jag har vart i stan redan i veckan.. lite tråkigt, men ändå lite kläder och smycken!

bland annat två klänning, tre tunikor, två toppar och ett par jeans. sedan en massa smycken från SNÖ, verkligen otroligt söta och snygga halsband, armband och ringar! love it! speciellt ett smycke och två ringar blev jag heeeelt förälskad i!

imorgon det freeeedag! MYWS! absolut den bästa dagen på hela veckan, parteeeey! ;) imorgon ska jag följa med T och Fii hem till Fii, vi ska fira hennes födelsedag! det kommer förmodligen en massa folk dit, det brukar det ju ;) jag ska nog ha på mig en av de nya klänningarna (a) den är svart med lite rosa detaljer, supersnygg! sedan ska jag blinga upp mig lite med fina smycken och lockat hår! shit, det kommer bli så HIMLA skojj! :D

nu ska jag ta ett skumbad i min bubbelpool(a) så fräsh kommer jag bli! haré gött, PUSS älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0