sannaa,-

hejhejhejheeeej, hemskt mycket heej!

nu börjar bloggen så riktigt myws ut, inte sant?! Råsa och allt, me like aloooot! Råsa är ju verkligen färgen som gäller, den är inne, passar till allt, oavsett om man är blond som jag eller brunett som mina flickor(a)
idag har varit en tuuuff dag, asså.. det är så hiimla gött att jag har talets förmåga (jag tror även att att jag ser så oskyldigt söt ut spelar STOR roll i detta) så att jag fick sluta tidigare idag. annars hade jag inte överlevt tror ja.. och det hade ju INTE vart Okej! ;o !!

menmeeeen, mywsmyws(a) är det inte ett mycket vackert ord?(a) LOVE IT! man kan gå runt hela dagen och bara säga; mywsmywsmywsmywsmyws! testa det, himla nääääjs!

omg, här kan jag inte sitta hela kvällen, natten är ju UNG (precis som jag, i mina bästa år you know)! smell you later bitchez!

// - Sanna; myws till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0