T rapporterar

Då va de typ snart natten. jag e inte ett dugg trött och inte är det kul att plugga heller, så det skiter jag i. just nu sitter jag och tittar på High school musical 2, det är den bästa av de alla. Jag älskar Sharpay och alla hennes kläder! Rosa överallt, rosa är typ min favoritfärg, har alltid tyckt om den. När jag blir stor och skaffar körkort så ska jag ha en likadan bil som henne.

Jag tänkte visa en bild av min hund som fått leka manekäng idag, har köpt en sjukt snygg dräkt till henne som hon har på sig jätteofta nu för tiden. Synd bara att den inte är rosa, men de hade den bara i svart och ja, det är ju helt okej det också.



xoxo T


Kommentarer
Postat av: Fii

skiiitsynd att den inte är råsa asså:/

2010-02-23 @ 22:33:45
URL: http://absolutbitchez.blogg.se/
Postat av: Thi ♥

Sv: okej, får se om jag vågar :) Tack för din åsikt.

2010-02-23 @ 22:47:37
URL: http://thihellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0